Kedai Saya Jugak...

PROMOSI TERKINI...!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!

~ Program Kesetiaan Pembeli ~

Follow..Beli ..Kumpul Point RM10=1 point....Dapat Hadiah bagi setiap 20 point. Bagi 10 pembeli pertama yg bernilai RM50, secara automatik anda mendapat 10 point.Terhad yer...apalagi..jom lah beli..banyak barang ada... ** Jika anda peniaga Online..beli buku RM50 di sini dan saya letakkan banner anda di bahagian atas ini. **

Monday, May 17, 2010

Indahnya Hidup Bersyariat



Indahnya Hidup Bersyariat
Harga setiap unit (piece): RM55.00


Penulis : Dato’ Ismail Kamus & Mohd Azrul Azlen Ab. Hamid

Kod Katalog : TBBK 1097

Kos ISBN : 978-967-5102-30-1

HARGA : RM 55.00, CP : 18

Isi buku INDAHNYA HIDUP BERSYARIAT ini merupakan panduan untuk diri sendiri (fardu ain), seisi keluarga, masyarakat dan umat sejagat (fardu kifayah). Ia merangkumi syariat ketika kelahiran, fardu ain kanak-kanak, penekanan pendidikan remaja, hukum-hakam muamalat (jual beli), munakahat (nikah kahwin dan rumah tangga) serta amalan zikir, doa dan adab. Semua ilmu bersumberkan al-Quran dan hadis sahih. Teknik penyampaian buku ini ringkas dan tepat dalam bentuk carta, jadual dan rajah.

Semua doa, bacaan dan zikir boleh dibaca dan dihafal dengan mudah. Langkah amalan disampaikan mengikut turutan step by step. Media fotografi warna penuh digunakan untuk menunjukkan perkara yang realistik. Buku ini seharusnya menjadi kewajipan untuk dimiliki oleh setiap rumah, pusat sumber, sekolah dan individu.

0 comments:

Post a Comment