Kedai Saya Jugak...

PROMOSI TERKINI...!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!

~ Program Kesetiaan Pembeli ~

Follow..Beli ..Kumpul Point RM10=1 point....Dapat Hadiah bagi setiap 20 point. Bagi 10 pembeli pertama yg bernilai RM50, secara automatik anda mendapat 10 point.Terhad yer...apalagi..jom lah beli..banyak barang ada... ** Jika anda peniaga Online..beli buku RM50 di sini dan saya letakkan banner anda di bahagian atas ini. **

Sunday, June 6, 2010

Keluarkan Singa Daripada Diri Anda



Keluarkan Singa Daripada Diri Anda
Harga setiap unit (piece): RM20.00

Penulis : Hj. Muhammad Bin Zakaria

Kod Katalog : TBBK 1039

Kos ISBN : 978-983-3494-47-1

HARGA : RM 20.00, CP : 6

Anda sebenarnya mempunyai potensi yang cukup kuat untuk berjaya mengatasi orang Lain. Tetapi anda sendiri tidak mengetahuinya atau tidak pasti tentang kewujudannya. Bakat anda sentiasa terpendam. Tidak ada orang yang sudi membongkar keupayaan anda yang unggul itu.

Walhasil anda adalah seperti diri anda yang dulu. Tabiat manusia memang cukup susah untuk berubah. Buku ini akan mengubah sikap anda yang terperonyok itu!

Dalam diri anda ada suatu tenaga yang sangat kuat dan berpotensi. Ada ahli motivasi menamakan ia “gergasi”. Yang lain memanggilnya “harimau”. Penulis menamakan tenaga itu sebagai “singa”. Buku ini cuba membantu anda untuk mengeluarkan singa tersebut daripada diri anda. Kemudian memandu singa yang sudah bebas itu untuk mengaum ke seantero dunia dalam usaha menggapai kecemerlangan.

Selepas membaca buku ini anda akan mengubah diri anda meniti tangga kejayaan!

0 comments:

Post a Comment