Kedai Saya Jugak...

PROMOSI TERKINI...!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!

~ Program Kesetiaan Pembeli ~

Follow..Beli ..Kumpul Point RM10=1 point....Dapat Hadiah bagi setiap 20 point. Bagi 10 pembeli pertama yg bernilai RM50, secara automatik anda mendapat 10 point.Terhad yer...apalagi..jom lah beli..banyak barang ada... ** Jika anda peniaga Online..beli buku RM50 di sini dan saya letakkan banner anda di bahagian atas ini. **

Saturday, June 5, 2010

Soal Jawab Remeh Temeh Tentang Nikah Kahwin Tapi Anda Malu Bertanya



Soal Jawab Remeh Temeh Tentang Nikah Kahwin Tapi Anda Malu Bertanya
Harga setiap unit (piece): RM20.00


Penulis : Ustaz Mohammad Nidzam Abdul Kadir

Kod Katalog : TBBK 1093

Kos ISBN : 978-967-5102-21-9

HARGA : RM 20.00, CP : 6

Dengan perkembangan ketamadunan manusia dan kemajuan globalisasi, sudah ada orang beranggapan soal nikah kahwin menjadi satu adat. Golongan yang menolak remeh-temeh adat lantas menjadikan nikah kahwin suatu upacara mudah dan ringkas.
Sementara orang berkemampuan menjadikan nikah kahwin sebagai satu majlis sosial untuk mempamerkan darjat dan kekayaan. Sedarkah kita bahawa nikah kahwin ialah soal hukum-hakam syariat yang dipanggil munakahat. Dapatkah kita bezakan antara syariat dan adat? Kurangnya orang belajar tentang munakahat hari ini menyebabkan banyak perkara remeh-temeh tentang nikah kahwin sudah diabaikan.
Buku Soal Jawab Remeh-Temeh tentang Nikah Kahwin tapi Anda Malu Bertanya edisi kemas kini ini mengajak pembaca kembali memahami sekecil-kecil perkara tentang nikah kahwin kerana ia agenda terpenting dalam membentuk generasi pewaris kehidupan kita.

0 comments:

Post a Comment