Kedai Saya Jugak...

PROMOSI TERKINI...!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!

~ Program Kesetiaan Pembeli ~

Follow..Beli ..Kumpul Point RM10=1 point....Dapat Hadiah bagi setiap 20 point. Bagi 10 pembeli pertama yg bernilai RM50, secara automatik anda mendapat 10 point.Terhad yer...apalagi..jom lah beli..banyak barang ada... ** Jika anda peniaga Online..beli buku RM50 di sini dan saya letakkan banner anda di bahagian atas ini. **

Sunday, June 6, 2010

Zikir Doa & Selawat Popular



Zikir Doa & Selawat Popular
Harga setiap unit (piece): RM25.90


Penulis : Mohamad AbdullahAl-Amin

Kod Katalog : TBBK 1073

Kos ISBN : 978-967-5102-06-6

HARGA : RM 25.90, CP : 8


Buku DOA, ZIKIR DAN SELAWAT POPULAR ini menghimpunkan panduan untuk beramal melalui doa, zikir dan selawat kepada Rasulullah s.a.w. Buku ini memaparkan sejarah doa para nabi dan rasul yang sebahagian besarnya termaktub di dalam al-Quran.
Soalan seperti bilakah waktu yang mustajab untuk berdoa, bagaimana berdoa dengan menggunakan nama Allah yang Agung atau Asmaul Husna kerap kali ditanya. Buku ini menyediakan segalanya!
Selain itu, buku ini juga memberi panduan untuk beramal di samping menyediakan doa-doa tertentu seperti doa murah rezeki, doa untuk ketenteraman dan kesejahteraan jiwa, doa ketika berhadapan dengan berita sedih serta ketika menghadapi ujian dan kesusahan termasuk mendoakan orang yang ditimpa musibah atau sakit. Untuk kebahagiaan rumah tangga pula disediakan doa untuk suami isteri, doa aktiviti harian, tolak bala dan lain-lain doa mohon keselamatan. Buku ini harus dimiliki oleh semua golongan dari semua peringkat masyarakat.

0 comments:

Post a Comment